Aysnr11 Merhaba kızlar, korunmasız ilişki üzerinden 10 gün geçti adetimin normalde bugün 2. Gün olması gerekti ama olmadım test yaptım aşşırı silik sanki çıktı gibi bilemedim
ilaydaelcinn_1 Kaç dakika içinde çıktı silik olan çizgi 🥰 umarım vardır, umarım seninledir bebeğin 🤍 hem emin olmak istiyorsan bence birkaç gün daha bekleyip kan testi veer 😇 Aysnr11
Aysnr11  Birini 9 ocak da birini 10 ocak da yaptım çok uzun süre beklemedim tek çizgi görünce ama sonra bi baktım koyulaşmış
Ayse_dnmz Aysnr11 ben olduğunu düşünüyorum daha yeni küçük olduğu için bu şekilde çok yaşadım en iyisi randevu beklemeden karnım ağrıyor midem bulanıyor diye acile git ve kan ver 😁
Aysnr11 Osgeee41 Bikere daha olmuştu ama onda çok zor görünüyordu, bilmiyorum kafam karıştı şimdi böyle görünce de çünkü göğüslerim de sızlama ve kasıklarımda kramp da var, acaba daha çok mu erken
Ayse_dnmz Aysnr11 ya çok üzüldüm ama herşeyin başı nasip bende ilk evlendiğimde her ay test yapıyordum bir sene olmadı tam bitti olmuyor dediğim De oldu inşallah rabbim isteyen herkese nasip etsin canım 💝üzülme yine olur
Aysnr11 Ayse_dnmz amin inşallah bakalım hayırlısı olsun daha beklemedeyim reglim 3 gün gecikti 3 gün daha gecikirse bi kan tahlili veririm artık ☺️🌸
Aysnr11 Mervepera İlk gebeliğimde (düşük ile sonlandı ) hem erken gebelik testi yaptım hem 5-6 liralık testlerden yaptım erken gebelik testi sonuç vermedi o 5 liralık test pozitif çıktı o yüzden boşuna para vermek istemiyorum 😁 reglim’in 10 gün falan geçmesini bekleyip kan vericem artık 😊