Maaaile Ne durumdasiniz acaba? Benim maalesef erken doğum riskim oluştu,ciger gelistirici yapildi dinlenmem gerekiyormus iki-üc hafta kadar. 35+5iz. Bir de bebisleriniz bu haftada kac kiloydu?
Dilan4731 Maaaile çok mu yordun kendini cnm açılman mı var en son ben 33 haftalıkken gitmiştim 2250 demişti doktor daha gitmedim 25 ocakta gel dedi doktor gidicem bakalım kaç kilo olmuş bebiş o zaman 37 haftalık olacaz
furkaninannesii Maaaile sancin yada kanaman mı olfdu canım. Ben de 35+5 im. Ara ara sancim kasik agrim oluyor
Sevgiliiiii Maaaile 35+2 haftaligiz gecen hafta 34+2 haftalikken kizim 2.700 gramdi …bende iyice agirlastim artik kalkarken cok zorlaniyorum kilo hic almadim allahtan ama çati agrilarim cok oluyor ustune birde 2.5 yasinda kizim var neyseki az kaldi saglikla gelsin insallah
Filizz123 Maaaile bende 35 de gdcemm en son 32+3 te gittim 2230 grmdıı bakalım 3 hafta var birz 2 hafta önden gidiyoruzz😃
Maaaile Dilan4731 Yani yormuş olabilirim ama cok da diyemem bi kızım var çünkü. Leke geliyor dünden beri doktor her ihtimale karsi onlem aldi.
Maaaile furkaninannesii Dün sabah adet sancim oldu,sonra da kahverengi camur lekesi gbi geldi. Bugun yine var.
Maaaile Sevgiliiiii Ayni benimki de 2.5 yasinda. Bacak agrilari mahvetti zaten zor yürüyorum bide bu leke olayı falan iyice üzdü beni. Dogum subat basiydi,simdi geriye çekti doktor mecburen.
OVAm Maaaile 35+3 hamileliğim sizin gibi sancılarım var , doktorum normal olduğunu söyledi ciğer geliytirici iğne vurulmadı size neden iğne vurulmuş anlamadım . Bebeğiniz kilosu ne kadar ki
Maaaile OVAm Benden leke geliyor ama nişan olabilir dogum eylemi başlayabilir dedi. Her ihtimale karsi yapildi yoksa bebegin kuvoze gider dedi. Kilosu 3200 olmus bir hafta önden gidiyormus.
Livaninannesi Maaaile bende de 34 haftada 2400 bnmde oldu canm gece çok sancım oldu doğum sancısı 100 çıktı sancılar yatış verdiler 2 gün yattım hastanede ciğer geliştirici vurdular şuan 36+3
Maaaile Livaninannesi Benim sancim cikmadi canim nst de hic,acilma falan da yok.Leke gelince adet sancisi oluyor,geçiyor. Doguma başlangıç olabilir bu lekeler dedi riske atmadı.
Gokcennnn Maaaile bebeğin kilosu da haftası da cok iyi nasil hemen kuvez derler anlamam yani. Bebege bağlı. Bende 35 haftama girdim bugun erken dogum riskim var benimde 19. Haftadan beri. 2 kere hatta ciğer geliştirici igne yaptılar. Kilosuda düşük 34. Haftada 2300 du. Küvez bile düşünmek istemiyorum.
OVAm Maaaile kilosu çok güzel haftanıza göre içinizi ferah tutun , hiçbir sıkıntı olmaz inşallah. Başka doktora görünün olmadı
Kayasena Maaaile benimde öyleydi açılmam oldu 2 cm sonra hemen ciğer geliştirici vurmuşlardı bugün 37+6 ile doğum yaptım
Maaaile Gokcennnn Akciğerleri 37.haftada tam gelişiyormus,cigerleri bu haftada tam gelismediginden kuvoze gider dedi. Yani kilosu ne olursa olsun solunum sıkıntısı yasayabilir. O yüzden iki kere igne yapildi.
Kayasena Maaaile hayır belirti olmadı açılmamın olduğu zaman yani ben anlamadım. Bugün de sabah suyum geldi onun harici ne sızı ne sancı hiç bişey yoktu
Gokcennnn Maaaile 34 haftalık dogum yaptı arkadasim küveze girmedi. Emme refleksine baktılar cigerine gerek duymadılar ama 38 de doğurup giren var içini ferah tit bebegide karnında strese sokma hissediyorlar kasilyrlar
Maaaile OVAm İnsallah cok tesekkur ederim. Doktoruma cok güveniyorum,ikinci dogumumu yaptıracak kismetse. Iki hafta sonra kadar doğum olabilir,once gelmek istemezse tabi:)