fatmaa8 BirPatiSever anladım canım sağlıkla kavuşalım inşallah bebeklerimize 🙏tesekkür ederim yazdığın için de doktorumla konuşacağım mutlaka bnde gdince.
Gln1992 fatmaa8 evet ben ikisini de 10.haftada bıraktım ama siz yinede doktorunuz tavsiyelerine göre uygulayın
dilaraulusoy fatmaa8 canım 16 haftalığım benim de tüp bebek benim kanamam oldu ara ara proluton vuruluyordum haftada bir onu bu hafta kestik ama progestan I hala devam