Canimbebegimm41 2 gundur rahim agırı yasıyorum tarıf edemedıgım agrı sizde de var kı aynı durum dr kontrolum 3 gun sonra
Puki Canimbebegimm41 13 14 Haftalık tan beri çekiyorum o ağrıyı hala da var doktorlar da Bi şey demiyo valla hayırlısı doğurana kadar geçmeyecek heralde
Canimbebegimm41 Puki o haftalarda benım adet sancısı gıbıyde agrılarım 19 haftadan sonra agrımadı bu farklı bı agrı anlatamıyorum 😢
Puki Canimbebegimm41 valla bilemicem inşallah geçer ben ne yaptıysam geçiremedim inşallah senin ki geçer