Sblut23 çiş ve kakasının çok olması normal ilk zamanlar öyle oluyo çok yapıyolar bu güzel bişey aslında korkmayın🤗 burnunuda Burun aspiratörü ile çekebilirsnz izotonik sular var onlardan sıkıp ama ben ilk aylarda sıkmamıştm sudan gün aşırı banyo yaptırıyodk banyodan sonra çekiyodm çok rahat geliyodu