1996fatma Kızlar masa başı çalışıyorum 20.haftadayım ayaklarım şişmeye başladı ne yapmam lazım şimdiden ağırsını çekiyorum 🤯
hamilelikyolculugum 1996fatma bol bol yürüyüş ve haftada birkaç gün imkanınız varsa spor yapabilirsiniz. Yüzme, yoga, pilates olabilir. Yavaş yormayacak ama kan akışı sağlayacak bir şeyler. Akşam evde ayakları yukarı koyup yatmak da çok etkili 😁
GizemSnr Bende 21. Haftaya girişim maalesef benimde şişmeye başladı , yürüyüş yapacak vaktim yok , tuzlu yememeye dikkat edicem 🙁
1996fatma Ysgl26 sehpa işi belki çok işime yarayacak artık baya rahatsız ediyor inşallah faydası olur