Merhaba güzel anneler ve anne adayları burda birçok şey öğrendim ve birçok şey paylaştım .9 aylık bu süreç bana çok şey öğretti. Gelelim doğum hikayeme 40+6 artık günüm gelmiş ve geçiyordu 3 günde bir kontrole gidip geliyordum.Sancim falan yoktu suyum bebeğin hareketleri gayet iyiydi neyse 27 Aralık kontrole gittim yine herşey yolundaydı doktorum Perşembe gel duruma göre yatırabiliriz dedi.Neyse o gün kaynanamlara gittim yemediğim kadar yemek yedim baya mideyi karıştırmışım 😅. Sonra 12 gibi eve geldik yatağa girdik.Sonra bı anda değişik bı ağrı hissettim yatağa girmem çıkmam bir oldu. Eşime hiç söylemedim neyse oturma odasına geçti ishalim başladı bir anda beraberinde belden karna doğru 20 dk bir gelen bir sancı önce anlamadım odada bekledim baktım sancılar yavaş yavaş 15 dj 10 dk düşmeye başladı tabi ben o sancı süresinde sürekli dua ettim süreler açıp dinledim ve ebe okulunda söylenen hareketleri yaptım 12 de başlayan sancımi saat 4.5 kadar tek başıma çektim git gide artınca eşimi kaldırdim bilerek kaldırmadim çünkü sancı çektiğimi görürse hemen hastaneye götürmek isteyecekti .Neyse eşim kalktı masaj fln yaptı ben duşa girdim belime masaj yaptım sıcak su ile eşim çantaları çıkardı neyse sonra sancım giderek 5 dk de bir oldu artık hastaneye gitme vakti gelmişti 06:30 hastaneye gittik. Nst bağladı yatış yaptı açılmam 3 santim dedi sonra odaya alındım sancım git gide artti sonra açılman tam dedi ama doğumhane bir taneydi nerdeyse odada doğuracaktım kaç dk dogumhanenin boşalmasını bekledim. Sonra hemen odaya alındım ebenin söylediklerini dinledim 3 ıkınma da 09:30 bebeğimi kucağıma aldım . Herkesin aynı olacak diye birşey yok ama ben doğumdan çok dikişte zorlandım iğnenin her giriş çıkışını hissettim çok canım yanmıştı .neyse odaya geçtim cok şükür bebeğimi emzirdim herşey çok güzeldi. Benim tecrübem siz siz olun benim gibi sancınizi evde çekin hastane ortamı çok fazla geriyor ve nst bağlı olduğunuz için istediğiniz gibi hareket edemyrsnz. Tabi suyunuz geldiyse beklemeden direk gidin. . Onun dışında herşey çok güzeldi evet zordu ama ben hep sonuna odaklandım siz siz olun acı çekeceğim diye düşünmeyin ben anne olucam herşey çok güzel olacak diye sürekli hayal edin böylelikle bütün ağrılarınız hafifliyor. Şimdi 14 günlük olduk çok şükür ikimizde iyiyiz 💙🙏Sormak istedikleriniz varsa cevaplayabilirim. ♥️