Merhaba arkadaşlar iki oğlumdan sonra kızım olacak ismini annem Zeynep koymak istedi bütün ihtiyaçlarını fazlasıyla annem heveslenip yaptığı için eşimde annemin koymasını istedi annemde Zeynep ismini koymak istedi aslında hiç beğenmedim ama annemi kırmak istemediğim için bi süre sonra kabul ettim ve kapı süsü şekerler magnetler yaptırdı annem Zeynep olarak ama sorun şu ki kime Zeynep koyacaz diosak bu ne biçim isim herkesde Zeynep var zaten felan diolar zaten isteyerek severek kabul etmemiştim iyice soğutuyo herkes beni 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️