Busra2013 zordu benim için. Benim ağrı eşiğim düşüktür. Çok bağırıp çağırdım. Sezaryene alın falan demeye başladım. Üstelik açılmam hızlıydı. 2 cm açılmayla gittim 3 saat bile sürmedi doğum. Ona rağmen kötüydü. Ama kimine göre normal. Bazıları sancısı geldiğini anlamıyor bile. Kişiden kişiye değişir. Benim için açılmamın hızlı olması iyi oldu. Dikiş atarken de uyutulmak istedim. O hissi yaşamak istemedim. Ama sonrasında kuş gibiydim. Dikişlerim ağrıyordu ağrı kesici etkisi geçince ama çok da önemli değildi. Bebeğime bakmaya doyamıyordum. Allah size de sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin.