Nebyaa Kızlar kanz besik aldım az önce görünüş olarak hosuma gitti birde uygun geldi. Bunu kullanan var mı kızlar kalitesini falan bilmiyorum bilginiz varsa bilgi verir misiniz bana 850 tlye aldım
Acelya04 Ben Aynısını değil ama benzerini aldım park beşik çok aşırı derecede memnunum Benimkinde anne yeni olma özelliği yok eğer bunda bir tarafı kalktı olarak açılıp yatağa sıfırlanırsa daha çok rahat edersin
Nebyaa Acelya04 evet canım ben özellikle anne yanı olabilen tercih ettim fiyat peki nasıl bana uygun geldi piyasayı pek bilmiyorum
Acelya04 Nebyaa ben yazın 500 tl ye aldım büyük boyunu anne yanı olanlar yine büyük boyu 1000 tl gibi fiyatı vardı bence şuan ki aşırı zamlara göre fiyatı çok iyi