Kızlar doktor bana kansızlık olduğu için yatış verdi ama yatış dediğim iki saat damar yolundan kan veya ilaç bilmiyorum vereceklerdi saat çok geç olduğu için istiyorsan yarın gel yarın verelim dedi uzun sürüyor dedi randevuya gerek var mı tekrar dedim gerek yok sonuç için sıra alırmış gibi al yarın sabah kesin gel verelim damar yolundan doğuma az kalmış dedi şimdi benim ev uzak 1.5 saatlik falan yoldan geliyorum sabah sekiz gibi binsem 9.5 da anca orda olabilirim sıra almak için saat dilimi önemli mi