Asyaburcin Ferhanferi benimkini 37+4 de alıcak doktorum tarihi belirledik allahın izniyle. Bu arada bebeğin gelişimi 1 haftada önde gidiyor o yüzden de sanırım biraz erken verdi tarih-i ama herşey yolunda olduğu için erken olmasına çok sevindim benn
yenianneadayi04 Ferhanferi Ferhanferi şu an 35+5 im geçen hafta kontrolüm vardı 15 gün sonra gel tahlillerini yapıcaz dedi 39 da alıcaz dedi
Hatice_32 Bende bekliyorum doktoruma sorduğumda 37 haftalikken karar veririz dedi bebeğin durumuna göre dedi şuan 33 haftaligiz
Asdfjsjdkks Benim ilk bebeğim 15 aylık şimdi 37+1 haftalığım. 2. Sezaryen olmasına rağmen dr 38dr nst bakalım dedi eğer sancı olmazsa 38+4te yine nst bakcak yine çıkmazsa 39da alıcak. Ve bebeğim 36+5te 3380 kilo 51 cm olmasına rağmen