Deletedmom623737 Ysgl26 O haftalar pek kilo alınmıyo 😅 Bulantı yaşamadığıma ragmen bende almamıştım hatta 22 23 haftaya kadar aldıgım bi iki kiloydu sadece
mervebsrnn 48 le hamile kaldım 78 im şuan benden fazla kilo alan yoktur ama yarın sabah doğuma gidiyorum nasipse bitiyor çok şükür bundan sonra aldığım kiloları geri verme zamanı😂😇
Artasburci mervebsrnn bizde 11 ocak yani yarın doğuma giriyoruz sabah 9 da seninle aynı gün doğuruyor canim Allah sağlıklı bebisler dogurmayi kucağımıza almayı nasip etsinnnnnnn
Bsrdncrn Arkadaşlar maşallah. Ben kendime inanamıyorum 8 haftalık gebeyim ve tam on kilo aldım. Sigarayı bıraktım ondan çok yedim. Sonra korona oldum o sırada karantina da eve tıkıldım çok yedim. O kadar şiştim ki 😥
Pregnantdentist Bsrdncrn aynıyız resmen . Bende sigarayı bıraktım 10 kilo aldım ilk dört ay sonra 7 kilo daha aldım doğuma daha iki ay var +17 ile devam ediyorum . Bebekte bir problem oluşturacak diye ödüm kopuyor fazla kilo almak
funnymummy Bsrdncrn ay canım maşallah da dikkat et kendine gebelik şekeri felan çıkmasın Allah korusun haftamız aynı ben zaten kiloluyum o yüzden almamaya çalışıyorum bide ilk 3 ay çocuk bizden almıyormuş zaten o yüzden çok yemiyorum
Ysgl26 Deletedmom623737 ben çok alırım diyodum hatta üzülüyodum. İştahımı kesti rabbim şak diye. Arkadaşım r. Ayda 7 kilo almıştı. Toplam da 32 kilo. Ondan çok gözüm korktu
Deletedmom623737 Ysgl26 Bende cok korkuyordum herkes diyordu doguma 25 kgle gittim 30 kgyle gittim felan filan 33 haftayım şimdi 12 kg almışım son kalan zamanlarımda da 5 kg felan alırsam 17 18le doguma gitmiş oluyorum 😅