Merhaba güzel kardeşlerim.
Tüp bebek tedavisi ile gebe kaldım. Bu 2. Tüp bebek tedavimdi , öncesinde aşılamalar , aşılamasız derken birçok kez tedavi oldum. 3 normal , 2 kimyasal düşüğüm oldu. Çok zor süreçlerden geçtim kendimce..
Rabbime şükürler olsun ki son tedavimiz olumlu ilerledi , bu sürecte oksapar , coraspin , progestan kullandım tabiki. Gebeliğim boyunca bebek istemiyle alakalı her post gördüğümde dua ettim. Bu perşembe istekli , planlı sezeryan olacağım. O esnadada tüm bebek isteyen kardeşlerimin ve hepimizin duacısı olacağım. Sizleri o kadar çok iyi anlıyorum ki , ama bazen nasipten öte hiçbirşey olmuyor. Gerçeten tevekkülle dua etmek ve Rabbime bırakmak an sağlıklısı bu süreçte..
Sizlerdende dua bekliyorum , bebeğime sağlıkla kavuşayım , ve tüm anneler sağlıkla kavuşsun.Öyle içimden geldi yazmak istedim , Rabbim herkesin imtihanını kolay eylesin.🌸