gozdekrks Hanimlar merhaba bebeklerinizi ne kadarlikken ayakta sallamaya başladınız oğlum çok huzursuzlaniyor bazen ayakta sallayıp uyutuyorum çok sarsmadan hata mi yapıyorum acaba çok gazlı zor bir bebek 😔
iremss gozdekrks önerilmiyor zararlı vs diye ahkam kesmek bana düşmek ama küçükken sallamak kolay büyüdükçe zor o yüzden hiç alıştırmayın derim başta 3-4 kilo sallamak sorun olmuyo da 8-10 kg olnca alışkanlktan hala isteymce çok zor
Minigin_annesi0 Tavsiye edilmese de ben bebekleri ayakta sallama taraftarıyım. Kendi bebeğimide ayakta sallamayı düşünüyorum. Beynine zararı oluyormuş ama doktorlar profesörler hiç mi ayakta sallanmadı🙈 bizlerde öyle büyümüşüz sonuçta
Zuzu04 İlerisi için sıkıntı yaşarsınız şimdi kolay gelirde sonrası çok zor oluyor kızım 3 yaşında ve hala sallanmak istiyor 😬