uzumcekirdegi Bu konuda bir türlü karar veremeyen bir ben miyim 😢 Her kafadan farklı bir ses çıkıyor. Sizler neye karar verdiniz? Kullanan anneler görüşleriniz nelerdir?
minikbebegim19 uzumcekirdegi sudocrem aşırı iyiymiş kullanıcılardan dinledim tam alacaktım kansorejen olduğunu öğrendim o yüzden bepanthol aldım şampuan da dalin hediye gelmiştin
Birgul uzumcekirdegi şampuan olarak mustela olabilir maddi açıdan düşünürseniz sebamed de olur o da tercih ediliyor, pişik önleyici olarak sebamed de kullandım bepanthol, bepanthol daha iyi. Sucoderm de pişik olduğunda kullanıyorum o cok iyi zaten.
Mervepera uzumcekirdegi pisik kremi sudocrem bebenthol 2 sini bir aldim şampuan hala karar veremedim🥺
uzumcekirdegi suedattncu kimi içeriğe dikkat et ilk zamanlar diyor. Kimi baştan nasıl devam edersen öyle gider diyor. Ay ne kadar kafa karıştırıcı bir şey
uzumcekirdegi Birgul sudocrem alacaktım pişik için ama sonra bir çok yerde içerik olarak kötü yorumlar okudum. Kararsız kaldım
Zuzu04 Sebamed kullandım şampuan olarak pişik kremide hametan ama her ihtimale karşı sudocremde alın derim
uzumcekirdegi Zuzu04 ya sudocrem içeriğine kötü yorumlar yazılıyor. Çok iyi olduğunu duydum ama içeriği baya sıkıntılıymış sanırım
Birgul uzumcekirdegi ben onu aldım kullanıyorum baştan beri çok pişik olan bi çocuk değil ama olduğunda iyi geliyor
Mervepera uzumcekirdegi evet ya onuda daniscam ablam yurt dışında 2 çocuğuna sudocrem kullanmış burda çok iyi krem bu dedi ondan onu aldim bebenthol kendim aldım şimdi sampuan sorcam bide 10 aylık falan bebeği olan tanıdık var ona sorcam bakim ne diycekler bana 🤣🤣
Zuzu04 uzumcekirdegi doktor önerisiyle almıştım zaten çok pişik olursa kullanıyorum sürekli sürmüyorum ama hametanda alabilirsiniz
Seyma_ck uzumcekirdegi ben de araştırıyorum kız kardeşim bana önerdi daha önce doğum yaptığı için pişik önleyici olarak bepanthol eğer pişik olursa da sarı kantaron yağı dedi.Bir de bazı eczaneler yapma krem satıyormuş pişikler için ondan da kullanmış çok memnun kalmış belki sizde bazı eczanelerde bulursunuz.Ben bu üçünü hazırda bulundurucam sarı kantaron yağını da kendim yaptım zaten😊
Nihal-7 uzumcekirdegi Sampuan olarak hipp aldım pişik kremi olarak Bepanthol bakım kremi sudocrem yağ bübchen losyon ecowell 😍 haklarında hiçbir fikrim yok ama 6-7 aydır yengem yeğenime bunları kullanıyor çok memnun bende o yüzden aldım 🤗🙏🏻