minikbebegim19 Bizim kizce hep haftasından 1 ya da 2 hafta önde oluyor 18 .haftadan bu yana hep ondeyiz , 32+4 kobtrolde gelisimj 34+4idi😊 şimdi 32+6yiz , boyumuz ve kgmiz de önde gidiyor 45 cm 2162 gramiz, biz doktorumuza sorduk önde olması iyi beslendiği icin demisti birde doğumu erken bekleyebilirmiyiz diye sorduk hayır demisti . Mesela ilkte 1 mart veriyordu doğumu ultrasonda şimdi 25 şubat gözüküyor normal dusundugum icin srtik ne zaman gelirss mesela 32 haftalık bebek 41 cm 1702 gram ortalama oluyormuş bizim kız 45 cm 2162 gram genelde boy ve kg her kontrolde önde , babamız 190 kızımda uzun gidiyor , bizimde 32+4 kontrolümüz de artık aylık kontrolümüz bitti şimdi 35+4 Te çağırdı 3 hafta sonra, 3 haftalık kontrol baslad i sonrada hafta hafta çağıracak , birde bebekler 15 gün önden ya da 15 gün geriden gelebilir bunu doktor kitabında okudum