Sadriye35 Kızlar günde kaç litre su tüketyosunuz doktorum her kontrolde yeterli su içip içmediğimi soruyor siz ne kadar içyosunuz çok su içmek zararlı mı bilen var mı
hilalmevsim_3467 Sadriye35 en az 2,5 litre tüketilmesi gerek diye biliyorum fazlasıda zararlıdır elbette su zehirlenmesi yapar… Ama ben 1.5-2 anca içebiliyorum😒
mutlufatos19 Sadriye35 valla ben 3 litre felan içiyom doktorumda hiç sormadı ne kadar su tüketiyon felan diye sormadığına göre bi sıkıntı yok demekki 😂
kucukcivcivim Benim doktorum her kontrolde bebeğin suyu yeterli mi diye bakıyor, sonra susuz kalma, susuz kalırsan rahim huzursuz olur bebek de huzursuz olur diyor. Bebek için önemli yani, dikkat etmemiz gerekiyor.
Merveofs kucukcivcivim cidden mi yaa ben hiç içemiyorum 🤦🏻♀️ Günde anca 3-4 bardak bazen o bile olmuyor
Sadriye35 dml33 bana da bol su iç dedi miktar söylemedi eşim sürekli su iç diye ısrar edyo benim 4 litreye geçyo normalde de hiç su içebilen biri değilim fazla içmek zararlı mı diye düşündüm bi de
FerdaH53 Sadriye35 dört litre mi maşallah ben iki bucuk zorlaşan üç içiyorum idararvyokun enfeksiyonuna karşı hem bennde oluyor çünkü ilk gebeligimde de üç lifte hep içmiştim suyu falan herşeyi çok güzeldi
arzm28 Sadriye35 bnmdr 4u gectigi oluyor severek iciyrm daha da icerm de bende korkyrm fazla su da zarar verebilir mi diye
Sadriye35 Hapyymami ölçüsünü bildiğiniz bir bardak ya da litrelik şişelerden tercih edebilirsiniz şu bardağı 200 ml ise 1 litre için 5 bardak içmeniz gerek ordan hesaplayın 3 litre için de 15 bardak içmelisiniz
Seyma_ck Sadriye35 ben 1 litre anca içebiliyorum doktora söyledim az veya çok demedi kadın doğumcum.Sağlık ocağında beni takip eden doktor sordu 1 litre dedim çok az dedi.Ama benim midem bulanıyo ve çok çabuk şişiyorum içemediğimden yani.
Sadriye35 Seyma_ck evet mide bulantısı yapyo çok sıvı tüketmek ama 1 litre de az olabilir ben de ilk zamanlar çok zorlandım ama zamanla alıştım yanınızda su şişesiyle gezerseniz içme içgüdüsü oluşyo
ozmus Sadriye35 3.5 4 litre içiyorum 😊 yazın 5 litre bazem de geçiyordu doktorum çok geçirme demişti😊