deletedmom87894 Kızlar o kadar heveslendim 😂hamileliğin başından beri eşim demezmi gidemezsin Eskişehirde oturuyoruz şuan koronadan 1. Sırada bendede aşı yok korona olursun diyor 🤦🏻♀️Oysaki çok heveslenmiştin online varmı biliyormusunuz
esmer3 deletedmom87894 instagramda gebe okulu diye bir hesap var her ay online eğitim yapıyorlar, şubat için olana katılabilirsiniz
cnntmrt2106 deletedmom87894 Ben de Eskişehirdeyim .yarın da gebe okulunda 3. Dersime gideceğim yeni gruplara da farklı bi gün verdi yani şimdilik online gibi bi durum yok maalesef
Tugba9492 deletedmom87894 https://instagram.com/ilkadimebegebeokulu?utm_medium=copy_link Bende bu sayfadan eğitim aldım çok güzel tavsiye ederim ücretsiz konya il sağlık müdürlüğü yapyor
Suzanne Bencede doğru diyor canım şuan ben 2 aşım olmasına rağmen dışarı çıkmıyorum sen daha da dikkatli olmalısın
ebrusngl Canım bulunduğun sağlık ocağına sor büyük ihtimalle gebe okulları online ilerliyor artık ben gebelik kaydımı yaptırdığımda hemşire öyle demişti ben seni gruba dahil ederim online eğitimler var demişti
ebrusngl deletedmom87894 Yok sağlık ocağında değil zaten normal gebe okulunda hamilelik eğitimi online veriliyormuş ama bu her ilde geçerlimi bilmiyorum