Pinklives Bana 32.haftamda su azalması var demişti doktorum. Her akşam bir bardak havuç suyu içtim. Daha doğrusu 2 havuç, 1 elma şeklinde katı meyve sıkacağında toplam 1 bardak çıkıyordu bu karışım. Bunu içtim. Doktorum bu şekilde yapmamı söylemişti. 35.hafta civarı tekrar kontrole gittiğimde suyu artmıştı ve risk yok dedi. Şimdi 36+4′üm. Havuç suyuna devam ediyorum ama 2-3 günde bire düşürdük. Her gün içmiyorum artık ve şimdi bebişin suyu çok iyiymiş şükür. Hatta 39.haftaya sezaryen tarihi verdi. Demek ki suyu onu idare edebilecek düzeye gelmiş