Bayan_melek ben bunu 12 haftalıkken doktoruma sormuştum var mı öyle bişey diye. Dedi ki yok öyle bişey ama varsa da seninki çok hızlı atıyor. Ben de yani kız mı dedim yok erkeklerin metabolizması daha hızlı değil midir demişti erkek gibi şimdilik demişti .ve şu an 25 haftalık hamileyim ve hala erkek 😊