deletedmom87894 Tazeannee000 ilk dozumu oldum resmen ilk 2 gün kolumu kaldıramadım 5 gün geçti hala acısı var bende tamamen gitmiş değil🤷🏻♀️🤷🏻♀️
Oyku3005 Tazeannee000 vurulduğumun ertesi gün ağrı oldu sadece kolumu kaldıramadım üstüne yatamadım ama bilerek üstüne yatmaya çalıştım ağrım hemen gitsin diye diğer günde bir şeyim yoktu zaten😊
Tazeannee000 Himm anladim kadarıyla kişiden kişiye göre değişiyor. Biz yarın 20+0 haftalık olacağız yarın yaptırayım o zaman Bnde. Sağlık ocaklarında yapılıyor değil mi
kuzeymomsss Tazeannee000 benim hiç olmadı korktum evimi dip köşe temizledim gittim evde geldim hiç birşey yok yarını da aynı şekilde tekrar evimi süpürdüm hatta. Sadece çook hafif bir sızlama vardı o kadar
Zynp44 Tazeannee000 ilkinde çok olmadı 2. Günü kaldırırken ağrıdı azcık bide üstüne yattığımda bugün ikinciyi oldum şuan hiç bişey yok gece yatarken ağrır mı bilmiyorum