moom222 Kızlar dokuzuncu haftamiza giriyoruz miğde yanması var yiyemiyorum da doğru düzgün iştahım da yok nasıl baş edicemmmigdr yanmasıyla sık sık yiyorum az az amanyok
Nazli3545 moom222 mide yanması bende de çok olmuştu doktorumun önerisiyle rennie Duo isimli şurup içiyorum bir tek o iyi geldi bana.
minikbebegim19 moom222 ben öldüm öldüm dirildim taki doktor rennie duo yazana kadar 2 şişe yazdı bitti o bana çok iyi geldi dedim bugün 5 kutu yazdı 😃😃 şimdi her şeyi yiyip içiyorum yanmadan
moom222 Nazli3545 benm iki hafta var dotor kontrolüne cnm ya dayanican demek bunmigde yanması açlık doymak GB birşey birazda dimi sızlama şeklinde böyle cnku azar azar da yiyorum yok
moom222 irem88 soğuk süt içemiyorum cnm gerçi soğuk bişey tuketemiyorjm boğaz enfeksiyonu olsugum için ama elma yerim.yiyorumda daha çok tuketmem lazım demek ki