Tgc-Slm Beybisininannesi ben 10 gün önce koronayı atlattım belki ondan belki bebeğim 2 hafta geriden geliyor plasenta previa var belki ondan doktorun sana en iyisini doğrusunu söyler hepimizin durumu farklı
Yesim619 Beybisininannesi oksapar doğumdan sonra kullanılıyor diye biliyorum gebelikte neden kullanılıyor ki bana doktor öyle bişe vermedi kullan diye
Beybisininannesi Yesim619 pıhtı sorunu olanlara veriliyor. Bebek bizim kanımızdan nasibini alamadiği için gelişemeden ölüyordu. Tekrarlayan düşüklere yol açıyordu pıhtı problemi. O yüzden kullanıyoruz.
Ebrulililili inciirem En başta plt ye bakılmadı . Yakın tarihli kalp durmasına bağlı küretaj olduğum için kan sulandırıcıya başlandı.