Elifgoktug1 28 haftada muayene oldum 2 haftada bire düştü muayene sıklığı herkesin böyle mi? Sorma amacım önceki gebelikte preeklampsi gecirmis olmam doktor yoğundu konuşamadım tam 28 haftada kontrole gidenler bir sonraki doktor kontrolüne ne zaman çağrıldıniz?
Bsrakrmali Elifgoktug1 ben korona muhabbetindem dolayi ayda 1 gidiyordum. Aksi birsey hisettigimde gittiklerimi saymazsak tabi
Elifgoktug1 UmutsuzPolyanna ne yazsam bilemedim😁😁😁😁eee şeyyy 28 den sonra🤪🤪🤪 ben doktor degistirdim ya doktor dan doktora muayene sıklığı değişir mi acaba ayda bir demisti 25 te ozeldeki doktor onu biraktim devlete geçtim şimdi 2 hafta ya düştü
UmutsuzPolyanna Elifgoktug1 doktor 2 hafta dediyse bildiği vardır bide preeklemsi geçirdim demişsinya
Elifgoktug1 UmutsuzPolyanna evet ondan mi acaba ya erken geldi bana 28 den itibaren 2 haftada bire düşmesi 🤷♀️
Bsrakrmali Elifgoktug1 2 sinede kontrollu gidiyorum bugun 39 haftalik olduk ozeldeki 10 gunde bir gel artik dedi devletteki herhafta cagirmadi acikcasi oda 15 20 gun sonra gel dedi
Cansumuratt Elifgoktug1 bende bugun 30 oldum bu zamana kadar aylık kontroldü bugun 3 haftaya düşürdü 3 hafta sonra gidicem sonra 2 hafta ve haftalık şeklinde olcak dedi
Elifgoktug1 Cansumuratt o zaman tansiyon dan dolayı 2 haftada bire düştü bizim . Teşekkür ederim bilgi için 🙏
Elifgoktug1 minikbebegim19 o zaman tansiyon dan dedi bana 2 haftada bir diye teşekkür ederim bilgi için 🙏