Kızlar evde nerdeyse 10 gündür tırnak büyüklüğünde sinekler var öldürüyoruz ama gittikçe çoğalıyor sanki bir de hepsi kendinden geçmiş durumda elle rahatlıkla yakalanıyorlar. Her yeri aradım unuttuğumuz bozulan herhangi birşey yok kafayı yiyeceğim nerden geliyor bunlar yumurta falan nereye atar bilgisi olan varsa lütfen yardım 😭