Ezram2121 Elvinaise tanişalım bende d. Bakırdayim kümetaş ta oturiyom benim doktorum Mustafa yavuz kadin doğumda bi iki defa uğur değere gittim sonra Mustafa hoca eşimin arkadaş çok ilgili Bi doktor 34 haftaliğim hatta yarın kontülüm var allahin izniyle
hlyagl Kayapınarda oturuyorum 38 haftalık 2. Gebeliğim doğum olarak fiyatlardan dolayı devlet hastanesinde yapıcam acaba nasıl bilgisi oln var mı İstanbul dan Diyarbakıra gelin geldim 5 sene önce pek fazla bilgim yok doğum hastanesinde
Huzur21 hlyagl bende toki de oturuyorum 36+6 yız dogumu bilmıyorum ama kontrol için neslihan hanıma gidıyorum şuan iyi cuma günü randevum var bakalım
Huzur21 hlyagl bende ilk kızımda istanbuldaydım şimdi burda etrafımdakiler hep farklı seyler soyluyo bence sen nasıl olursan o an ebelerde doktorlarda oyle davranır