Srfe_01 benimde o haftalarda öyleydi bide 16. Haftada corona olmuştum öksürürken hapşırırken ödüm kopardı korkulu ak bişey yok. Sanırım o sırada rahim geriliyor oda ağrı yapıyor yani genellikle herkesin yaşadığı bişey. Hapşırırken uzanıyorsan ayaklarını kendini topla karnın gergin duruyorsa topla kendini o zaman acımıyor