Tugceeeee06 Arkadaşlar merhba 25+2 haftlıgım kızım olacak rabbim izin verirse bı sıkıntım var ben bebegımın hareketlerını hıc hıssedemıyorum dr uma soyledım kılolusun ondan hıssetmıyorsun o hareket eder sen hıssetmessın dedı ama kılolu oldugumu pek sanmıyorum 62ıle hamıle kaldım suan 6,5 bucuk aylık hamıleyım 68 e cıktım kilom normal degılmı sızce bırde bebek hemsıresine danıstım bu olayı pozısyondandr dedı bazı bebekler organı tekmelermıs onu bız hıssetmezmısız boyle bı durum yasayan bılgısı olan varmı varsa lütfen söylesin cok bunalıp kafama takıyorum bu olayı lutfen yardımcı olabılırmısnız😪😔
Btlblbl Tugceeeee06 ben 27 haftada hıssettım doktora gorundum hareket edıyor dedı bı sıkıntı yok dedı sabrettım bekledım suan 33 haftalığım ve yerınde durmuyor 🙈
istanbulluanne Tugceeeee06 25+2 5 ay 27 günlük oluyor canm 6.5 aylik değil. Bu aylarda da hissetmemen bencede olamaz o oynuyordur sen hissetmiyorsundur 😊 ben 23+4 um masalhi var disardan görünüyor hareketleri ve kiloluluyumda ben 78 kiloyum 😒
Mrymarvs Tugceeeee06 kilonda bişey yok aslında bende bi kere hissetmiyorum diye cok tedirgin olmuştum hastaneye gitmiştim yarn insallah 30.haftam bitcek doktorum hareketlerini günde 10 dakika hissetmelisin hissetmezsen mutlaka gel dedi
Tugceeeee06 istanbulluanne aynen canım benım de onda kafam takıldı 25+2 nasıl 5 ay 27 gunluk oluyor nasıl ve neye gore hesapladın
Ilkgozagrimiz Tugceeeee06 bazilarinda olabiliyomus bnm kuzenimde hissetmiyodu 7 aydan sonra hissetmeye basladi
Tugceeeee06 Btlblbl sabredıyorum bakalım cuma günü yıne kontrolüm var bidaha dıycem bu durumu bakalım olmassa bıde özele gidicem
zehracinar Tugceeeee06 Kiloyla ne alakası var ben 63le hamile kaldım o haftalarda 68 falandım ve gayet net hissediyordum
bebekkaradag Tugceeeee06 Canım organı teklemele durumu son haftalar doğru çok net hissediliyor, ben 36 haftadayım resmen vuruyo yani o derece baskı oluyo☺️☺️ İçini ferah tut herkesinki bir olmuyo
Tugceeeee06 bebekkaradag tutmaya calısıyorum ama ıste benımle aynı hafta olan arkadaş ım var onun kı de kız yerınde durmuyor dıyor bende ıster ıstemez tedırgın oluyorum 😔
tomurcukannesi Tugceeeee06 çok alakasız. Ben 68 le kaldım. 17 den beri hissediyorum hareketlerini. 24 ten sonra hissetmeniz lazm artık. Bence başka doktora görünün
Tugceeeee06 tomurcukannesi cuma gunu şeker yüklemem var bı gıdeyım yıne anlatacam bu durumu detaylıca bı bakmassa degıstırcem zaten dr u
Zeynoo123 Tugceeeee06 O haftalarda benimki de öyle olmuştu . Ama dr normal olduğunu söyledi. Sıkıntı yapma bebeğin duruşundan falandır .Yine cuma günü gittiğinde sorarsın
Tugceeeee06 Zeynoo123 danıstıklarım da oyle dıyor zaten canım ya durusundandır yada uyuyordur dıyor bazıları da gece tekmelıyordur dıyor gece tekmelese ben hıssetmezmıyım
istanbulluanne Esra8861 Gebelik 28 günden hesaplanıyor. Diger aylardan kalan 2,3 gün önümüzdeki aya ekleniyor. 21 hafta tam olarak 4 ay 27 günlük oluyor. 21+3 te 5. ay bitmis olacak 6. Aya gireceksiniz.