Kizlar Tüp bebek aşamasindayiz bir haftadir igne kullaniyorum ilk kontole gittigimde hersey cok guzeldi ama sonradan sol yumurtaliklarin gelisimi durdu.11-12-12.5-13 cikiyor. Sağ tarafta 17-17.5-18 cikiyor. Doktor sol taraftan daha hayir gelmez ama en azindan sağ taraf gelismiş dedi. Böyle bir seyle karşilastinizmi ? Bu gun de ilac kullan yarin gel dedi . Yukselirmi?