Lulikli Defne2018 bilmiyorum, doktorum normal diyorsa benim için o kiloda olması yeterli. Belli bi Aralık bilen varsa belki yazarlar üstte kalsın.
miranbeyinmothersi Defne2018 öncelikle bunun için kilo tablosu var internette ona bak , o aralık iyidir ama bazı bebekler alt sınıra daha yakın 2500 falan doğar bazı bebekler ise üst sınıra daha yakın. 3500 üzeri doğar. Genetik faktörlerde var kıyaslama doğru değil bende kilosunı önde olduğundan söylemiyim ama 30-31 de 1300 1600 arasında olur
ftmnr_drgt Defne2018 32,+4 haftada gelisimi 34+4 idi kızımızın boyu 45 cm 2162 gramdı, bizim genelde ölçülerimiz uzun ve ilerde gidiyor, gelişimde hep 2 hafta ilerde gidiyor. Eşimde 190 kızımızda uzun gidiyor
Defne2018 Ferhanferi ben yarın gitcem canım ondan sordum drum pek ilgili degil düşük mü fazla mı bişi söylemez bayan dr
Defne2018 Lulikli teşekkür ederim canım bende bilgim yok dr a yarın gitcem 27 de gittim en son 1050 demişti
1prens1prenses1402 Her bebeğin kendine ait kilosu ve boyu olur kimseyle kıyaslayıp canınızı sıkmayın mesela benim 26. Haftada 1775 kilo 40 cm ydi arkadasimin bebeği 30. Haftada 1350 kilo 38 cm ydi o yüzden birazda genetik oluyor böyle şeyler
Defne2018 1prens1prenses1402 biliyorum canım yarın gitcem ondan merak ettim kimsenin bebişi aynı degildir
Feyzaveannesi 1prens1prenses1402 Peki Doktorunuz normal mi karşıladı bu durumu çünkü aşırı a normal. O haftada bebeğim 950 garmdı ve bahsettiğiniz kilo doğruysa bunun genetikle bir alakası yok. Genetik dediğimiz faktör +200 -200 dür 600 /700 garmdan bahsediyoruz
Bernako 1prens1prenses1402 26 haftada çok fazla değil mi kilosu? 1775 kilo?. Benim 25 de 1080 di doktor biraz fazla dedi. Şeker yüklemesi yaptırdık bişey çıkmadı
Defne2018 miranbeyinmothersi biliyorum canım kıyaslamak adına sormadım zaten dr ilgili bi dr degil başka dr da yok ilgili merak ettigim için sordum her bebek bi olmaz kızım 2800 dogdu bunda göbüşüm fazla belli oluyo yarın dr randavum da
Mihri-balim_ Defne2018 31 de 1850 gramdi 32 de 2050 gram olmuştu bebekten bebeğe değişiyor ki zaten 1400 grama kadar normal diyor doktorlar