Kızlar ben yarın 38+0 oluyorum. Bu hafta doğurmak istemiyorum zaten ama merak ettiğim konu benim hiç yalancı sancım bile olmuyor. Doğuma dair hiçbir bel karın ağrım regl ağrısı yok. Böyle olup bi anda doğuranlar var mı? Yoksa bu benim geç doğuracağıma mı işaret eder? 🤔