Merhaba arkadaşlar
Dün aşırı bir halsizliğim gelişti birden akşama doğru hafif ateşli hissettim kendimi sonra düştü biraz da öksürüğüm vardı gece rahat uyuyamadım dönüp durdum sabah birdenbire uyandım Demir hapım var onu içiyorum uyanınca bir saat sonra kahvaltı yapıyorum,dedim ki uyanmışken içeyim
İlk defa bu kadar bir mide bulantısıyla 15-20 dk sonra istifra ettim
Normalde hamilelik başından beri hiç kusmamıştım
Sonrasında gün içinde rahatladım akşama doğru karnımda boşluk hissetmeye başladım uyudum filan normalde uyurken sağdan sola dönerken bile bi rahatsız olurdum
Şimdi sanki karnım boş gibi hissediyorum o doluluk hissi yok
Cuma günü kontrolüm var 16 haftalığız ama aşırı endişelendim böyle bir şey yaşayan oldu mu? 🥺🥺🥺