İdrar yolu enfeksiyonum vardı tek kullanımlık toz, antibiyotik, fitil hepsini kullandım. Doktorum idrar kültürüne bakalım dedi ilk defa üreme çıktı bu sefer başka bir antibiyotik verdi sabah akşam kullanacakmışım. Bununla da geçmezse damar yolu ile vericem artık dedi böyle bir durum yaşayan oldu mu ? Doktordan geldikten sonra da ishalim başladı zaten enfeksiyonum var bi de öyle su kaybediyorum ter atıyorum halsizim doktora yeniden gitmeli miyim sizce ?