Merhaba arkadaşlar 14+3 günlüğüz bugün benim yaklaşık 1 haftadır ilk 3 ay yaşadığım bulantılar keyifsiz hallerim bi anda bitti karnım hafif sert gibiydi şimdi yumuşak gibi herşey yolundadır inşallah ama bi anda belirtiler ortadan kalkınca huzursuz oldum ben Var mı benim gibi hisseden ?