Sulle_1204 Kizlar suan tam 19 haftalik hamileyim ve sağlık üst taraftan bir dişim kırıldı.. hamilrlikte disciye gidilmiyor diye biliyorum aranızda hamile iken narkoz alan oldu mu 🤷♀️🤷♀️🤷♀️🤷♀️
zeynnn5441 Sulle_1204 Benimde 15. Hafta da dişim apse yapmıştı gittim dişçiye kullandiklari narkozu kağıda yazdı doktoruma sordum kullanabilirler uygun gebeliğe dedi. Ondan sonra vurdular iğne
Denizhtc Sulle_1204 Benimde kırıldı tam hatirlamiyorum 30.lu haftalarda kırıldı ama bi islem yapilmadi yani doktor sise der onu bana kanal tedavisi dedi ama dogumdan sonra yapilabilir dedi
Civcivinannesiii Sulle_1204 disciye gidiliyo sadece kadin dogum dr nizden izin kagidi yazmasini isteyin. Narkoz almak falan sikinti olmuyo
Nessozz Sulle_1204 ben biyopsi oldum boğazımdan hamileyken. Hamile olduğunu söyleyince ona göre ayarlıyorlar dozu. Dişçiye de bi git ne yaparlar öğren doktoruna söyle olur derse yaptırabilirsin bence.
Denizhtc Sulle_1204 Yok ama sol taragimda bi ara basladi komple bi agri oldu altli üstlü cok ağrıdı kirilanda deyildi nedense doktorum rapor yazdi hamilelerin kullananilecegi B grubu antiboyotikler varmis ondan yazdi disci cokk şükür sakinledi
Durununannesi46 Sulle_1204 gidiliyor canım doktorundan izin kağıdı al dişçiye ver. Hamilelere özel anestezi var diş için. Ben dolgu yaptırdım 2 tane. 2 kez anestezi aldım bişey olmadı. 2.trimesterda ne kadar diş sorunun varsa hallet. Şükür kurtuldum ben ağrılardan 6.ay bitene kadar yaptırabilirsin
-PembePapatyam- Sulle_1204 benmde dişim kırıldı 13 haftalık ağrı başladı narkozsuz temizleyip dolgu yaptırdım geçici dolgu geçmeseydi narkozlu yapılacaktı doktor izniyle
-PembePapatyam- Sulle_1204 yok canım acımadı doktor çok dikkatli yaptı çok az acı oldu bazı yerini yaparken ama zaten ağrı çektiğim için onlar bana hiç etki etmedi 😂
Hifaberra Sulle_1204 Bende hamileylen iki kere diş çektirdim canım ona göre narkoz kullanıyorlar. Geçmiş olsun