Kızlar 2 gündür karnımda sızı kramp şeklinde ağrı var. Cumartesi kontrolüm vardı doktor bebek iyi dedi.şimdi korkmaya başladım bu kadar sık doktora da gitmek de zararlı olur mu.düşük riskim vardı iğne ilaç çok şükür geçti lekelenmem işe başladım masa başı ama kalkıp dolanıyorum evrak peşinde mecbur. Bununla alakası olabilir mi. Tekrar gideyim mi doktora.