serapinci tucee-98 ben kullanıyorum yan etki görmedim bir tek kötü kokuyo bebeğiminde gelişimi iyi şükür vitamin iyi geliyo inşallah
Fnen tucee-98 kullanıyorum, kokusu bana normal geliyor. Bebeğimin gelişimi iyi bi sıkıntı yok çok şükür
Nasaearth tucee-98 ilk 3 ayda kullanıyodum kokusundan içemedim başka bir omega ya geçtim sonra tekrar başladım baya memnunum 29.haftadayım onu içince bebek dahada hareketleniyor sanki ya da psikolojik bilmiyorum 🤭
tucee-98 kckelf123 Doktorum bana yemekten sonra tok karnına içebilirsin dedi. Ben o şekilde kullanmaya başlayacağım.