Heyecanlibaba123 Merhaba tokluk şekeri 145 çıktı doktor tekrar test istedi endişelenmeli miyim?27.haftadayız.
Asiyes Heyecanlibaba123 sınır 140 endişelenmeyin en kötü yiyip içtikleriniz dikkat edersiniz veya diyet :)