Kızlar yenidoğan 0-1 0-3 aylık kaç adet takım veya zıbın almak gerekir lütfen alan tecrübeli anneler yazabilirmi ne fazla nede az almak istemiyorum alışverişe başlayacagım mayısın başında dogumum olacak bu arada bir ay sonra hazirana gitecegiz yaz bebegi olacak ne kadar uzun kollu ne kadar kısa kollu almam lazım
Ve 3-6aylık ne kadar almalıyım 🙏🏻 Cvplarınızı bekliyorum