Dsncli001 Merhabalar yerleşme kanaması normalde adet dönemine yakınken olur diyorlar adeti gelmeden 10. Yada 15 gün önce yerleşme kanaması geçiren var mı böyle hamile olan varmı ?
HaticeElmas Dsncli001 merhaba benmde adetime 2 gün var ve dün kahverengi leke geldi arştrdm yerlşme kanamsı diyor ama test yapmdm dha
Dsncli001 HaticeElmas sizin yine biraz daha yüksek ihtimal bnm adetime çok var 10 günden fazla ama lekelenme oldu bu nedir anlamadım🤔