Adetten, belki yazarsam doğar 🥺 40+1 olduk, bugün randevum vardı, herşeyi normal çok şükür ama bu gelmeye niyeti yok demekmiş. Hurma, çaylar, yürüyüş, squat, çömelme, sıcak suya oturma vs ne varsa yapıyorum, gelmiyor gelmiyor 😩 doktorum her şeyi normalken suni sancı vs ile doğumu başlatmak istemiyor, 43+da doğuran var dedi bugün de fena tırstım açıkçası. 10 ay hamilelik olabilir mi 😨