Mimozaaa Merhaba kızlarrr , özel hastaneye gidiyorum ama etrafımdaki insanlar özel hastanenin normal doğuma yanaşmayıp para için sezeryan yapıyorlar diyor kafam karıştı
Burcusahinnn Mimozaaa her hastane bir değil bende özele gidiyorum sezaryen de normal doğum da aynı fiyat
Nnurdan Mimozaaa birazcık olabiliyor bu tarz şeyler maalesef bi mana bulup anneyi korkutmayı başarıyorlar devlet son çare olarak sezeryana alıyor
Ipekkarakus0 Mimozaaa benim gittiğim haatanede mesela normal ile sezeryan arasın da 500 tl fark var hastaneden hastaneye değişebilir bunun için sezeryana yanaşacaklarını düşünmüyorum
Unlukacar Mimozaaa yok canım millet tutturmuş senin doktorun önemli zaten normal doğumla zorunlu sezeryan aynı para eğer isteğe bağlı sezenyan olursan daha pahalı siz doktorunuza güvenin canım hastaneden memnunsanız
Mimozaaa Unlukacar medipol hastanesine gidiyorum , doktorumdan memnunum sezeryanla normal doğum arasında 1000 tl oynuyor ama etraftaki insanların malesefki çene durmuyor ve sinir bozucu hal almaya başladı
Morprenses Mimozaaa benim özel hastane ama doktorum normal doğum yaptırıyor sezeryan gerektiğinde yapıyor bazı yerlerde öyle evet illa ki normal doğum yaptıran özel hastane vardır
Msl_ege Mimozaaa ben özele gidiyorum normal yaptım 😳 üstelik doktorum içinde sezeryan yanlısı diyen çoktu
Mimik Mimozaaa canim o doktordan doktora degisiyor… Tabii devlet herrurlu normale odakli o da bi gercek… Benim herturlu olumsizuma ramen doktorum halaaa normal dogun yapabilirsin diyor😅
SekerDehasi Mimozaaa Benim gittigim özel de normal ve sezeryan doğumu ayni fiyatta . Bide doktorumda cok normal dogum yancisi olduğu icin sansliydim . Kizimi normal dogumla gerceklestirdim nasipse ikinci gebeligim onuda suanlik öyle gözüküyor . He ama sezeryan da olsa üzülmem ikisinide tatmış olurum sonuçta her dogum kendine özel ☺️
Hhilall37 Mimozaaa ben de özele gidiyorum sezeryan ve normal hemen hemen aynı fiyat. Doktorum doğum şekline aksi bir durum olmadıkça ben karışmıyorum gebemize bırakıyorum dedi
hilaltekgun-64 Mimozaaa bende ozele gidiyorum doktorum aksine beni normal doguma tesvik ediyo bi sorun cikmazsa , bence doktora gorede degisir bu durum