Dilara9406 Biz 22+4 uz bugun detayliya gittik herşeyimiz yolunda cıktı Boyumuz 28cm Kilomuz 520 grm Şikayatlerimiz: Hafif kasık ağrısı,bel ağrısı,fazla egilemiyoruz hemen belim ağrıyo egzersizler yapiyoruz sürekli uykumuz geliyor😁 Sizde ne var ne yok kızlar
kuzeymomsss Dilara9406 21+6 bizde bugün detaylıya girdik çok şükür büyük bir sıkıntı çıkmadı 🤲🏻 Bizim de boyumuz 27 cm yakın Kilomuz 506 gram 🌸 Çok şükür şuan sadece mide yanmam var ve idrar yolu enfeksiyonum nasipse yarın tekrar test yaptıracağım inşallah geçmiştir 🤲🏻
Semra12344 Dilara9406 24+6 dan selam kızlar 🥰 benimde bel ağrım var onun dışında çok şükür herşey yolunda gidiyor
Asyaaa35 Dilara9406 bizde bugun itibariyle 23haftalıgız ☺️ Bir sorunumuz yok çok şükür sadece bebegim biraz aşıdaymış çok yürüme çok oturme sürekli uzan dinlen agır iş yapma dedi evde geciyor gunlerimiz
kuzeymomsss Dilara9406 ay inşallah canım ya 🤲🏻 benim de ara ara oluyordu canım ama bu aralar baya sıklaştı 😂
Bebetonunannesii 23+1 haftalık hamileyim bel ağrım ve mide yanmam aşırı var. Onun dışında bi sıkıntım yok çok şükür
Naz23 Dilara9406 naneli şeker iyi dediler aldim iyi geldi bı denesen sende tabi inşallah hep iyi olur
aysnrsvs Dilara9406 22+2 haftaligim plasenta aşağıda kasıklarımda ağrım çok oluyor biraz ayakta kalsam karnım sertleşiyor 🥺 20+5 te 350 Gr di oğluşum