Adetim 11 aralık yumurtlama 25 aralıkta oldu adetime iki gün var ben yumurtlamadan bir hafta içinde kan verdim beta 0.100 çıktı tekrar 4 ocakta kan verdim yine 0.100 çıktı hiç adet olacakmış gibi hissetmiyorum normalde bu akşam gece adet olmam lazım sadece beyaz akıntım var sol kasığıma 3 gündür tuhaf ağrı giriyor ve geçiyor göğüs ağrım yok sırt ağrım aşırı gazım var kaset test erken gebelik testi yaptım negatif böyle yaşayan oldumu acaba folik asite başladım geçen ay ayrıca prolaktinim 98 di 1 e düştü ilaçla geçen ay düzeldi bu olayı yaşayan varmı 😊