shinemom [silindi] içim rahatladı valla sen böyle yazınca geceleri uykumdan uyanıyodum tekmelerine çok sertti şiddetliydi şimdi narin narin oynuyor yeri daraldı herhalde😊
[silindi] shinemom endişelenme inşallah sağlıkla kucağımıza alırız benim de öyle konuşuyorum karnıma hafif hafif vuruyorum ama tepki yok canı isteyince hareket ediyor😂
shinemom Gisem allah korusun😊 umarım zamanında gelirler aklımda olsun benimde dönüşlerde böyle yapıyolarsa😂
Gisem shinemom doktor bana son ki kontrolumde bebek baş aşağı ama doğuma kadar sıvının suyun icinde tekrar dönebilir dedi herşey oluyo doğuma kadar
shinemom Gisem Cokta kafaya takmamak lazım😊 umarım normal şekilde hayırlısıyla gelir belli olmuyo ne olacağı 😂
shinemom Baharun2 hastanede bi kadınla sohbet edyoduk benimki 25te dogum pozisyonunu aldı senınkı cok gec kalmıs dedi sadece güldüm valla karındakileri yarıştıranı ilk defa gördüm😂😂😂😂 sonucta dönmesede bi şekilde cıkacak ordan stres yapma sende canm😊
shinemom [silindi] keyiflerini bekliyoruz😂 anne olmak çok zor gerçekten şimdiden strese sokuyolar bizi😂😂😂
[silindi] shinemom aynen gerçekten zor hayırlısıyla doğsalar da gözümüzün önünde olsalar 😍 böyle görmediğimiz için de endişe ediyoruz gerçi o zamanda farklı stresleri var annelik işte hep bi telaş rabbim hayırlı ömürler versin evlatlarımıza sağlıkla gelsinler 🙏
Esra___ shinemom Cnmm biz de 27+1 olduk benim de ara ara böyle 2-3 gün hareketleri azalıyor hemen doktora gidiyorum normal çıkıyor şükür ve benim de makat gelişte 20.haftadan beri yarın yine gidicem doktora bayram da geliyor bu şekilde devam ederse hareketleri çok takarım kafama biliyorum o yüzden randevu aldım
Esra___ shinemom evet Cnmm hep çok hareketliydi ve 20.haftadan beri makat gelişte doktorun önemli değil şuan çok erken 34e kadar yolu var dedi yani pozisyonuyla alakası Yok bence az hareket etmesinin ama 2-3 haftada bir 2-3 gün azalma oluyor hareketlerinde korkutuyor beni