Kızlar merhaba ☘️ Aile hekimliğinden tetanoz 1. doz için aradılar. İkilemde kaldım doktorum olmak zorunda değilsin ama olmanda fayda var dedi. Sizde durumlar nasıl tetanoz aşısı oldunuz mu? Olacak mısınız? Konu hakkında yardımcı olursanız sevinirim 🌟