28+5′iz geçen haftadan beri zorluyor artık. Alçak bir yere otursam “Allah’ım burdan nasıl kalkılır ki?” diye soruyorum. 😅 Karnımda koca sert bir su balonu var ne eğiliyor ne kalkılıyor. Hastalık olsa çekilmez dedim geçen kendi kendime. Ama hareket ediyorlar ya bir an işte bunun için değer diyorum. İyi ki varlar. İyi ki bu duyguyu tadıyoruz. 🤗🤗❤️❤️🍼🍼