Muko Baya gidiyor evet. 3.de aynı seyı yasadıysanız normal dogumu dusunmek yerıne buna kendınızı hazırlamanızı öneririm bazı seyler beyinde bitiyor yasadıgınız anın ne kadarı acı ne kadarı korku mantıkla ölçüp tartmalısnız doğum hayati bir süreç öncesi ve sonrasının kaliteli bir süreç olmasını istiyorsanız en sağlıklı yönteme kendinizi hazırlayn derim 🌸