BabyLoveeee Ben de 2 takım kendime pijama, hırka , 3 4 tane çamaşır atlet. Sezeryan olucam terlik koydum gezmek için. Küçük havlu koydum bir tane. Çorap, tülbent. Zemzem ve hurma. Son gün diş fırçası eklicem. Göğüs pedi koydum. Bebek için 6 takım hastahene çıkışı, ağız mendili, 5 6 tane zıbın, bebek bezi, çorap, biberon ve emzik, ıslak mendil. Bir tane kalın bir tane penye ve müslin battaniye koydum. İkinci doğumum zaten ilk doğumuma pike falan götürmüştüm eve gelince bi kargaşa kış ayı bide yıkasan kurumuyo bu sefer götürmicem.